Chì sò i metudi di stampa di colpu cava?

Introduzione di u metudu di formatura per soffiu cavu:

 

A causa di a diffarenza di materie prime, esigenze di trasfurmazioni, pruduzzione è costu, diversi metudi di stampa di colpu anu diversi vantaghji in a trasfurmazioni di diversi prudutti.

 

U soffiu di i prudutti cavu include trè metudi principali:

 

1, estrusioni colpu molding: usatu principarmenti di trasfurmazioni billet unsupported;

11

2, iniezione colpu muffa: usatu principarmenti di trasfurmazioni billet sustinutu da core di metallu;

 

3, stretch blow molding: cumpresi l'estrusione un stretch blow molding, iniezione un stretch blow molding dui metudi, ponu processà i prudutti orientati biaxial, riduce assai i costi di produzzione è migliurà u rendiment di u produttu.

17

In più, ci sò multi-layer blow molding, pressing blow molding, dip coating blow molding, foaming blow molding, blow molding tridimensionale, etc. Tuttavia, u 75% di i prudutti di blow molding sò l'extrusion blow molding, 24% sò injection blow. molding è 1% sò altri colpu muffa.Di tutti i prudutti di colpu, u 75% appartene à i prudutti di stiratura bidirezionale.I vantaghji di l'extrusion blow molding sò l'alta efficienza di produzzione, u costu di l'equipaggiu bassu, una larga gamma di selezzione di stampi è machini, i svantaghji sò un altu tassu di rottami, u riciclamentu di i rifiuti, una scarsa utilizzazione, u cuntrollu di u spessore di u produttu, a dispersità di materie prime hè limitata, dopu à u modellu deve esse. esse riparatu operazione di bordu.I vantaghji di l'injection blow molding sò chì ùn ci hè micca rifiuti in u prucessu di trasfurmazioni, u gruixu di u muru di i prudutti è a dispersione di materiali ponu esse bè cuntrullati, a precisione di i prudutti di u collu magre hè alta, a superficia di i prudutti hè liscia, è pruduzzione picculu batch pò esse realizatu economicamente.U svantaghju hè l'altu costu di l'equipaggiu di molding, è à un certu puntu solu adattatu per i prudutti di furmà di colpu.

 

I cundizioni di u prucessu di muffa di colpu cavu esigenu chì l'aria compressa di a billetta media di u muffa di colpu deve esse pulita.A pressione di l'aria per l'injection blow molding hè 0,55 ~ 1MPa;A pressione di l'estrusione di colpu hè di 0.2L ~ 0.62mpa, mentre chì a pressione di l'estrusione di colpu hè spessu richiesta finu à 4MPa.In a solidificazione plastica, a pressione bassa rende u stress internu di i prudutti bassu, a dispersione di u stress hè più uniforme, è u stress bassu pò migliurà a tensione, l'impattu, a curvatura è altre proprietà di i prudutti.

 

 

 


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021