A relazione trà a macchina di soffiatura di PET è di estrusione di soffiatrice!

A macchina di soffia di bottiglia hè una macchina di soffia di buttiglia.A spiegazione più simplice hè una macchina chì pò soffià particelle di plastica o boni embrioni di buttiglia in buttigli per certi mezi tecnologichi.

 

Attualmente, a maiò parte di i buttiglii di buttiglia sò sempre in dui fasi, vale à dì, i materiali plastichi deve esse fattu in l'embriione di buttiglia, è poi soffia.Oghje, plastica ecologica fatta di materiale PET hè comunmente utilizata.

Blow molding machine hè u spruzzo di plastica liquidu, l 'usu di a machina chì soffia fora di u ventu, u corpu di plastica soffia à una certa forma di a cavità, cusì à fà i prudutti, sta macchina hè chjamata machine à colpu.Hè ancu una buttiglia soffiatrice.

 

Distinzione è cunnessione

 

A macchina di soffiatura hè ancu una macchina di buttiglia soffiata in un sensu largu!A macchina soffiatrice di bottiglia include una macchina per soffiatrice, una macchina per stampare cava, una macchina soffiante per iniezione è avà usata più una macchina soffiatrice in dui passi!

 

Hè simplicemente dettu chì hè una macchina, è si dice currettamente chì hè una macchina per a produzzione di vasi cavi.Ci sò generalmente dui tipi, macchina di buttiglia soffiata pneumatica è macchina di buttiglia soffiante idraulica.A macchina pneumatica di buttiglia soffia hè generalmente prodotta in 10L, mentre chì l'idraulica hè generalmente cunsiderata più di 10L, per via di u so altu cunsumu d'energia.TONVA

7


Tempu di post: 17-mar-2022