Preparazione prima di inizià una grande macchina per soffiatrice

Cumpagnia di macchine di plastica TONVA

11111

1. Aprite l'acqua di rinfrescante di u canna di materiale di rinfrescante di a macchina di colpu cavu, fate attenzione!Bisognu di apre tuttu, in modu à evità l'occurrence di fenomenu di morsa di vite;À u listessu tempu, verificate l'acqua di rinfrescante è u sistema di start-up.Assicuratevi chì l'acqua è l'aria ùn sguassate micca è perdite.

 

2. Preheat l'oliu idraulicu.Se a temperatura di l'oliu idraulicu in u cisterna di a macchina di colpu cavu hè troppu bassu, u riscaldatore deve esse apertu.

 

3. Appughjà u buttone di partenza di a macchina di colpu cavu è ferma immediatamente a macchina per verificà s'ellu a pompa hè in a direzzione curretta.Se si trova una deviazione, u cordone di alimentazione di u mutore di cunnessione bifase deve esse rimpiazzatu immediatamente.

 

4. Hollow colpu muffa machine à assicurà chì u sistemu idraulici hè sottu à a cundizione di senza pressione quandu principia, è poi aghjustà a prissioni di u sistema overflow di ogni pompa à scuntrà i bisogni di u valore pressure.Ci sò spessu dui sistemi di pressione in una grande macchina di stampa di colpu cavu, unu hè una unità di clamping, l'altru hè unità di stampa di colpu, duie unità anu ognuna una valvola di ventilazione di pressione.Quandu a pompa si ferma, a valvula di ventilazione di pressione deve esse aperta, è quandu a pompa funziona, a valvola di ventilazione di pressione deve esse chjusa.

 

5. Aghjustate a pusizione di tutti l'interruttori di viaghju per fà l'interruttore in esecuzione di u mudellu in muvimentu unblocked.

 

6. Connect u sistema di cuntrollu di riscaldamentu è temperatura.

 

7. Installa u muffa chì sustene a macchina di colpu cavu.Prima di stallà u moldu, pulite a superficia di u moldu è a superficia di cuntattu cù u mudellu di a macchina di colpu cavu.

 

U sopra hè a grande macchina di stampa di colpu cava prima di inizià qualchi cuntrolli da fà, dopu chì i prublemi sopra sò verificati, avemu bisognu di fà dopu:

 

Verificate i paràmetri di basa è calibrate a pusizione di una grande macchina di colpu cava

1. Pulite è lubricate tutte e parti in muvimentu è i fasteners, stringhjenu in u tempu si sò solti.

2. Verificate u tempu di riscaldamentu.Stabilite un tempu di riscaldamentu diversu per e diverse zone di u dispositivu.

3. Verificate a pressione di u compressore d'aria.A gamma hè 0.8MPA-1mpa.

4. Verificate a pressione di l'acqua di u moldu è l'extruder.

5. Verificate è principià u sistema di l'acqua.

6. Adjust the clearance di a bocca die evenly, è verificate s'ellu a linea standard di u mutore principale è machine ausiliari hè allinatu.

7. Start l'extruder, u dispusitivu di serratura di muffa, manipulatore è altre equipaggiu upirativu à fà u funziunamentu senza carica, verificate s'ellu u funziunamentu di ogni dispusitivu emergenza hè nurmale, è caccià i difetti in u tempu.

8. Sicondu i bisogni di e cundizioni di u prucessu, stabilisce a temperatura di u capu di estrusioni di estrusioni è ogni rùbbrica di riscaldamentu è rùbbrica di riscaldamentu per rùbbrica.

Preparazione prima di inizià una grande macchina per soffiatrice

 

In più di a preparazione per l'iniziu di una grande macchina di formatura di colpu cavu, a materia prima utilizata per a produzzione di a macchina di stampa di colpu cavu hè ugualmente impurtante.Ciò chì avemu da fà hè di assicurà chì e materie prime utilizzate rispondenu à i requisiti di siccazione di i normi di produzzione, se no, più siccazione.

 

Quì vulete dà un puntu di espansione supplementu nantu à i prudutti di colpu cavu, à volte, s'è no simu in cunfurmità cù u manual di funziunamentu di u funziunamentu di u colpu cavu, u funziunamentu currettu di a macchina, per pruduce i prudutti cumpariscerà ogni tipu di prublemi, i prublemi cumuni è suluzioni di I prudutti di colpu cavu ponu furnisce alcune soluzioni per u vostru riferimentu.

 

Da nutà chì u persunale tecnicu rispunsevuli di a produzzione di a macchina per u colpu cavu deve esse furmatu nantu à u funziunamentu di a macchina per u colpu cavu prima di u travagliu formale.

 

Perchè tuttu u prucessu di pruduzzione di a macchina automatica di soffiatura è stampatura di grande cavità automatica hè cumpletata automaticamente un passu, cusì ogni sbagliu in u prucessu di produzzione porta à l'interruzzione di a produzzione, per quessa, hè assai impurtante per fà un bonu travagliu di preparazione prima di inizià a grande cavità. soffia è molding machine, è ùn pò esse trascurati.


Tempu di post: 30-novembre-2021