"À l'iniziu di a pandemia, avemu pensatu chì ci saria un rallentamentu di a dumanda o l'azzione nantu à a sustenibilità", hà ricurdatu Rebecca Casey, vicepresidente anzianu di marketing è strategia di TC Transcontinental Packaging, durante un panel di discussione à a Conferenza annuale di plastica 2021. Cappucci è sigilli.Ma questu ùn hè micca successu à u fabricatore di imballaggi flessibili.
"Quandu guardemu à u nostru pipeline d'innuvazione, truvemu chì a maiò parte di i prughjetti sò intornu à a sustenibilità", hà dettu durante una discussione di panel à a Conferenza annuale 2021 nantu à i Cappucci è Sigilli di Plastica."Vedemu grandi tendenze quì, è andemu à cuntinuà à vede chì sviluppà.
Per u fabricatore di imballaggi flessibili ProAmpac, Darius hà messu alcuni clienti in attesa di l'innuvazione di imballaggi per fucalizza nantu à a gestione di crisa, hà dettu Sal Pelingera, vicepresidentu di l'applicazioni glubale è l'innuvazione in u Centru di Cullaburazione è Innuvazione di a cumpagnia.
"Alcuni prugressi anu da piantà è anu da fucalizza nantu à l'alimentazione è l'approvvigionamentu di e persone", disse durante a discussione di u panel.
Ma à u stessu tempu, l'epidemie hà ancu purtatu opportunità per l'imprese per adattà à l'ambienti di u mercatu.
"Avemu ancu vistu un grande aumentu di u cummerciu elettronicu.Parechje persone passanu avà da shopping direttu à shopping online.Questu hà in certi modi purtatu à a sostituzione di imballaggi duri cù assai imballaggi morbidi è sacchetti di aspirazione ", hà dettu Pelingella in una cunferenza.
"Allora per i prudutti omnicanale è di vendita, avà trasferemu più di i nostri prudutti di vendita in e-commerce.È l'imballu hè diversu.Allora tuttu ciò chì pudete fà per riduce i vuoti in l'imballu di riempimentu per riduce a rottura è riduce u numeru di pacchetti spediti, l'imballu flessibile hè eccellente in questu ", disse.
U ritrattu
Image: Da ProAmpac
U cambiamentu à l'e-commerce hà purtatu à l'interessu crescente di ProAmpac per l'imballaggi flessibili.
L'imballaggio flessibile pò riduce l'usu di materiale da 80 à 95 per centu, dice Pelingera.
E preoccupazioni per a viralità anu ancu purtatu à l'usu di più imballaggi in certi app, chì hà fattu chì certi clienti si sentenu più còmode di shopping.
"Avete da vede più imballaggi, è i cunsumatori sò più disposti à vede prudutti imballati.In generale, a pandemia hà creatu assai prublemi, in particulare per a forza di travagliu.Ma hà ancu purtatu à una crescita significativa è un focusu più grande nantu à u nostru core business è cumu pudemu fà più per sustene e novi spazii di crescita cum'è e-commerce, "Mr.disse Pelingella.
Alex Heffer hè u capu di i rivenuti di Hoffer Plastics in South Elgin, Illinois.Cume a pandemia hà colpitu, hà vistu una "esplosione" di tappi di buttiglia dispunibile è accessori.
Sta tendenza hà iniziatu prima di a pandemia, ma s'hè intensificata da a primavera di u 2020.
"A tendenza chì vecu hè chì i cunsumatori americani sò più attenti à a salute in generale.Per quessa, più attenzione hè pagata à portà imballaggi sani nantu à a strada.Prima di a pandemia, stu tipu di pruduttu portatile era assolutamente omnipresente, ma pensu chì hè in crescita mentre i zitelli tornanu à a scola ", disse Hofer.
Vede ancu più cunsiderazione di imballaggi flessibili in i segmenti di u mercatu tradizionalmente serviti da imballaggi duri."Ci hè una tendenza à esse più aperti à l'imballaggi flessibili.Ùn sò micca sapè s'ellu hè legatu à COVID-19 o s'ellu hè a saturazione di u mercatu, ma hè una tendenza chì vedemu ", disse Hofer.
Tempu di Postu: Mar-08-2022